Sv: Sillysäsongsnacktråd

Martin S:

Jimmie Ericsson, Björn Melin, Mattias Hellström, nytt kontrakt med Timander och Hedin. Där är en önskelista som inte är otrolig. Naturligtvis har jag inte glömt Foppa och gänget, men där är jag mer återhållsam.