Sv: Sillysäsongsnacktråd

Frågade Dansken om han trodde att någon i MIF kanske kunde tänka sig att spela i MoDo, som t.ex. Stalle. Hans gissning är att Stalle antingen blir kvar i MIF eller återvänder till Herlev.