Sv: Sillysäsongsnacktråd

Frisco:

Fråga de i Färjestads GB, de verkar ha koll.

I övrigt så verkar MODO vara en av de sju ES-klubbar som jagar Jimmie Ericsson. Åtminstone om man skall tro ÖA och Jimmies agent. Se länk.