Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa:

Nu hoppas jag att MODO gör allt i sin makt för att få honom. Ett riktigt kap.

Plus att om vi får honom så visar det att MODO fortfarande är en klubb som spelare vill komma till.