Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa:

Inget alls ont om Jimmie Ericsson, men hans agent verkar vara ganska needy...eller så håller han väl bara på MoDo. :-)

"– Modo är för alla hockeyspelare ett hetare alternativ. Anledningen är miljön, kulturen och att man får ett proffsig bemötande."