Sv: Sillysäsongsnacktråd

Poffa:

Neeej! Otroligt synd på Warg. Inte knepigt att han hamnar i TIK, dock, när Skellefteå inte gick upp. Han vill väl ha nära till sin dotter (son?), kan man anta... Nåväl: suck. =(