Sv: Sillysäsongsnacktråd

Salle:

Hmmm, tänker man lösa det så att man måste ta VIP-kort för att få förtur på sittplatserna i nya arenan också? I så fall tycker jag det är jäkligt märkligt och ett fult sätt för att få in extra pengar.