Sv: Sillysäsongsnacktråd

Poffa:

Till skillnad från vårt lag, som inte värvar alls... ;) Men ärligt talat - har inte Ragge haft sina bättre stunder? Det var ju väldigt länge sedan han spelade i MoDo, känns det som. Nog måste det väl finnas folk som är lite mer "upcoming" men ändå billiga, som Lule kunde ha värvat?