Sv: Sillysäsongsnacktråd

knaskamilla:

Svartvadet kan också teka och gör det bra. Foppa om han nu fortsätter i MODO, är en av ligans bästa tekare. Så nog tror jag vi kommer klara detta. Förresten, hur är Jimmie Ericsson som tekare?