Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla:

Jo, du kan ju bli "very important ståplatsperson", också. Det tycker jag faktiskt är riktigt kul. Det är väl en idé de snott från dig va? Undrar om man får tejprullen med biljetthäftet?