Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Jäklar, 5800 kronor, det är ju hutlöst mycket, drygt 2/3 delar av en "månadslön". Känns just nu som att det blir till att bli ståplatsperson återigen. För avbetalning är det ju inte ens tal om som icke-lönearbetande.