modo_foppa: Trodde det räckte med den mobilkran som redan finns på plats inne i arenabygget och som borde klara att ta sig ut genom den stora öppning som redan existerar på den befintliga kortsidan (om de nu klarar av att fälla ner kranen vill säga).