Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Tro när det är dags för några nyförvärv att ansluta till truppen? Enligt pappa Hedin skulle det ju vara "inom kort". Fast är det "inom kort" som i "en knapp vecka innan seriestart" eller som i "någon gång innan januari -06"?