Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa:

Jag vet att Luleå också varit ute efter Sicak, ett kvalitetsbevis.

Intressant foppaintervju av Gunnar Nordström i Expressen:

expressen.se/index.jsp?a=273095