Sv: Sillysäsongsnacktråd
Nalle Sjuh: Äsch, jag som trodde att de skulle signa Juha Tåjjtima så speaker-Janne skulle få variera sina uttal lite igen. Fast det är klart, själv skulle jag nog inte klara av att uttala namnen på de där nyförvärven, ja det skulle vara Micke P då...