Sv: Sillysäsongsnacktråd

Nalle Sjuh:

Inte för att förringa dina kunskaper i uttalanden och sådant, men om jag inte missminner mig så frågade man gamm-Milo om hur det skulle uttalas och då sa han:

Horr-a-va