Sv: Sillysäsongsnacktråd

Nalle Sjuh: Usch vad jobbigt. Vore bättre om dom hette Andresson... Alternativnamn efterlyses. Mina förslag:

Krisarn - om det går dåligt åtminstone
Vladde - Kom inte på nånting på Tji Tjack-
Milo - Självskrivet eller?