Sv: Sillysäsongsnacktråd

knaskamilla:

Å andra sidan så har det ju ryktas om att Foppa spelat för spottstyver i Modo men i nya sportmagasinet så säger bengt hedin? att det var självklart att Foppa skulle vara den bäst betalda spelaren i ES...ursäkta eventuella stavfel knas men Whiseky är gott ;-)