Sv: Sillysäsongsnacktråd

Nikki:

Tja, kontraktsförlängningar brukar väl inte vara så väldans hemlighetsfulla - så jag är nog beredd att sätta någon slant på att han inte spelar i Leksand kommande säsong.

 Gillar det där om att det "skulle vara lättare" om inte Leksand verkligen "visade" att de ville honom kvar i laget också. Vän av ordning frågar sig då: vad är det som skulle vara lättare? Mysko.