Sv: Sillysäsongsnacktråd
Nalle Sjuh: Tänka sig att Telia nu hittat på ett nytt "botemedel" mot mitt datorinköp. Man ser helt enkelt till att det inte går att använda internetuppkopplingen under större delen av kvällen.