Sv: Sillysäsongsnacktråd

På Åfficijella hoppas de på att det är Werner som skall presenteras idag. Nötter!

Nä, jag tror nog att det är Timander och/eller Hedin som förlängt med klubben, även om NHL skulle dra igång igen.