Om c:a en halvtimme är klockan tolv, undra om det rasslar till i telegrammaskinerna då? Fast nuförtiden i vår datoriserade värld är det väl bara fläkten som går igång, om ens det. Det är väl inte förrän någon trycker in kommandot "print" det hörs något...