Sv: Sillysäsongsnacktråd

Nikki:

Jag är nöjd. En powerforward saknar vi ju (ja, inte nu då) och dessutom är han rightare. Stor och stadig också, någonting som får mig att tro att det här är den stridsvagn vi saknade ifjol.