Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: "nuförtiden" ?

Den fysiska statusen är inte statiskt, ej heller omöjligt reversibelt, speciellt inte om man är under 35 år. Annars skulle Foppa ha lagt av för länge sedan.