Sv: Sillysäsongsnacktråd

knaskamilla:

Nä, som en omkörning.

Paddan:

Jag har inte varit ner och kollat. Men visst skulle det vara två stora kranar som skulle fixa takstolarna? Är de båda på plats eller kommer den andra till veckan?