Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Så klart han ska få sitt genombrott! Snittar han ca. 1p/match i allsvenskan kommer det även att dimpa ner poäng i BIF-dressen. Är han inte gammal MoDoit??