Sv: Sillysäsongsnacktråd
JanT:

Jepp, han är ju det. Sen spelade han i Sundsvall och gjorde bra ifrån sig, för att komma tillbaka och inte riktigt lyckas ta en plats i MoDo. Därför det ska bli intressant att se om det blir något av honom.