Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Jag tippar att det blir en ungdomlig 4:line med Spets-Almtorp-Månsson. Jonas hänger in 20 poäng och bildar tillsammans med sina kedjekamrater Brynäs nya "smurfline". Vad sägs om den profetian?