Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Din uträkning stämmer men eftersom serien utökas till 14 lag så blir vi kvar ändå. MoDo slipper dock se oss sex matcher eftersom dom sk Derbygrupperna tas bort.