Sv: Sillysäsongsnacktråd
Nikki:

Själv blev jag mest bara nervös när jag läste Raulis namn... ;) Frågan är: hur mycket betalar vi den här finnen? Eftersom han hellre spelar i MoDo än Leksand, tänkte jag.