Sv: Sillysäsongsnacktråd

knaskamilla:

Kansliet har inget med värvningar att göra. Inte mer än att de lägger ut nyheterna på Internet. Jag hoppas trots ditt neggoinlägg att vi i morgon får se ett förlängt kontrakt.