Sv: Sillysäsongsnacktråd
Bartecko kommer inte spela i Elitserien den saken är jag säker på, Vi på Luleås sillysida har haft kontakt med Barteckos agent Michanek och han bekräftade att det blir antingen NHL el Ryskaligan för Bartecko!