Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Äh, det är väl ungefär som att grillkiosken i Bjästa kallades för "Bubbens" även långt efter att Bubben sålt kiosken och kiosken bytt namn ett antal gånger.

Är det där förresten Stairways to Hockey heaven?