Sv: Arenan klar?
knaskamilla: Tja, enligt de officiella förklaringarna så ska ju takstolarna tåla kollossala snömängder, så jag antar att behovet av att skicka upp MoDos A-lag på arenataket för akuta snöskottningar inte kommer att bli något problem.