Paddan: Ja det är konstigt på nåt sätt. Men dom har säkert tänkt till ordentligt och kommit fram till att detta ger dubbla sponsorintäkter. Nästa steg är väl en symbol (typ Nikes "krok") som "namn" så kan dom dra in ännu mer.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte