Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Hade ju varit intressant att få läsa den där artikeln om Macke  i Vancouver Sun, men tyvärr tillhör den artikeln det material som Vancouver Sun kräver att man betalar registreringsavgift för att få läsa.