Sv: Sillysäsongsnacktråd

Martin S:

Så sent som i onsdags eller torsdags stod det i pappersbilagan av AB att det eventuellt skulle hållas en auktion så klubbarna kunde tinga de bästa spelarna som skulle draftats denna sommar.