Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Näää, nu har det gått alldeles för lång tid utan något nyförvärv. Vad har herrar värvningsansvariga för ess i rockärmen, finns det något spännande namn eller blir det bara någon ny Kiviaho eller Kapusta.