Sv: Sillysäsongsnacktråd
Men hallåååå, vad är det här? När ska B Hedin egentligen avgå? Tänker han aldrig börja värva på måndagar? Nu är det ju bara drygt två månader att värva på, innan de går på is - hur ska det här sluta?