Sv: Sillysäsongsnacktråd
Martin S: Jepp, det lär väl luta väldigt mycket åt de alternativen. Inte de sämsta förvärven direkt, men med NHL-konflikten allt mer på väg mot en lösning så verkar det som väldigt osäkra förvärv i varje fall i de tre första fallen.