Sv: Sillysäsongsnacktråd
Nalle Sjuh: Jag antar att din första åtgärd som "maktmedlem" slulle vara att plocka bort svenssons möjligheter att uttrycker sitt missnöje/nöje mot/med klubben - anonymt - på Åffisijälla.