Sv: ZZZ-tråd

knaskamilla: Själv har jag bara goda erfarenheter av BBB. En polare på jobbet hade samma problem som du men då var det hans gateway som tappade kontakten.

Har du gateway? I så fall, prova att koppla in datorn direkt på modemet.
Värt ett försök i alla fall :-)