Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Tja, de där Wildehjärnorna de verkar ju helt talanglösa. Fick jag tag i coachen till det laget så skulle jag nog ge honom en omgång, frågan är bara i vad... Yatzy kanske...