Sv: Arenan klar?
modo_foppa:

När jag var in på kansliet i förrgår sa Magnus att han skulle åka och fota lite, kanske då om han hann. Slutsatsen jag drar är att det borde komma bilder till veckan, om han inte redan lagt ut dem.