Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: På tal om stjärnvärvningar så har den gamle MoDo-bekantingen Tommy Kiviaho beslutat sig för att lämna Stjernen och istället bli proffs i österrikiska andraligan i EC-TRENDamin Dornbirn Bulldogs