Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Fasiken, du är ju trött jämt... har du provat Ginseng nån gång?
Antar väl att det är ditt jobb som sliter på dig, precis som för alla andra!
Verkar lite som att du har ett extra tungt och slitsamt jobb?

MVH.