Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Just det ja, det tänkte jag inte på. Jäklar vad pengar det skulle strömma in på mitt konto... eeh, jag menar MoDos konto...
Låter redan som en given succé ;)