Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:  Intressant koncept, då skulle ju spelarna eventuellt kunna få lite uppskattning tillbaka som någon form av återbäring. Undrar hur mycket Jansson betalar för att adoptera Poffa?