Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Tja, själv slösar jag bara pengar omkring mig, utprovning av nya glasögon, ny dator, sittplatskort, läkarbesök med dyra mediciner som följd. Man kan nästan förledas att tro att jag inte är student.