Sv: Sillysäsongsnacktråd
Icing-Ove:

Honom hade jag glömt bort att det ryktades om...

Såg förresten Warg på stan häromdagen. Gud, så deprimerad jag blev då jag kom ihåg att han skrivit på för Timrå.